lundi 24 février 2014

African print (part 1) !!!



Hello les filles !

Comme vous le savez ,il y a quelques semaines j'étais au Cameroun et j'ai adoré !!! Donc hormis la nourriture, mes proches, le soleil et le bon temps ,j'ai adoré écumer les marchés à la recherche de fabuleux tissus pour me faire coudre des tenues . Je suis donc super contente de vous les présenter en plusieurs posts .
N'hésitez pas à me dire ce que vous en pensez les filles.
A bientôt
Peg

Hey everyone!

As you know ,I was in Cameroon few weeks ago and I really like it . So except enjoying good time with my friends and family,I liked going to the market looking for beautiful african fabrics to make some stylish clothes .So that's why as a fashion blogger I couldn't resist to show you in many differents post all "my collection" .
Feel free to leave any comment to share thought .
xoxo
Peg

H&M





Lunette de soleil / sunnies : Tom Ford



Shoes /chaussures : Zara
Top : Zara
Bracelet : Hermès










Thanks for passing by
Peg




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire