lundi 27 mai 2013

Toronto !!!



Salut tout le monde !!!

Mon voyage c'est fait par un petit détour vers le Canada :Toronto!!!
J'ai ma soeur qui y vit avec son mari .Nous venons D'accueillir un nouveau menbre dans notre famille mon adorable neveu Noa dont je suis littérablement tombée amoureuse !!! Il est à croquer!!!
During my journey I was in Canada: Toronto!
My sister is living overthere with her husband and we just welcome a new menber in our family my adorable nephew Noa . I literally fell in love! He is so so cute!!!


Toronto c'est pour moi un mini New York City .J'aime beaucoup!!! Vous y trouverez l'ambiance des grandes villes et le paysage de la campagne .
Il faisait plutôt beau là bas et je me suis laissée- allé à porter du rouge pour égayer ma journée.
J'ai pu faire un peu de shopping que je partage avec vous.

Toronto is for me a mini New York City. I like it! You can  find the atmosphere of big cities and the landscape of the countryside.
The weather was good there and I wore red to brighten up my day.
I did some shopping as I share with you.

Xoxo
Peg





Family bound : one love!!!


Guess necklace was at $ 14,50 instead of $50
Collier Guess acheté à $14,50 au lieu de $ 50




Juicy couture necklace was $19 insteas of $ 75
Juicy couture was $15 instead of $50



I bought them at $7 intead of $15


Chestnut MAC lipliner 
Pretty please MAC lipstick

 the 1rst one is a Kelsi Dagger shoes it was at $39.99 instead of $ 130 (canadian dollar)
et l'autre est d' Aldo obtenu à $40 au lieu de $120

 the Eaton centre mall
le centre commercial d'Eaton







Bisou bisou from Toronto

 Dolce Gabbana Sunnies
Cartier Necklace


Je ne suis pas fâchée c'est juste le soleil lol
I'm not angry ,it's just too sunny

 I was wearing :
Zara top
Naf Naf leather jacket
H&M red jeans
Céline Bag

 Marc Jacobs ballerina




Bye bye Canada

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire